Автор шкільних підручників з української мови та літератури,
доцент Київського університету імені Грінченка Олександр Авраменко написав
підручник під назвою «Українська мова за 20 уроків».
«Це такий глянцевий журнал в оксфордських традиціях. Це,
напевно, перший посібник в Україні, в якому ми навчаємо мови не на прикладі
«Хіба ревуть воли, як ясла повні», а на прикладі Iphone 6, Lexus чи київських
хмарочосів. Це сучасний словник, який написаний для людини 21-го століття», –
каже мовознавець.
За жанром ця навчальна книжка — самовчитель, тобто вона
призначена для тих, кому важко дібрати навіть найпростіші слова, щоб висловити
думку.
До посібника додається диск із мультимедійними матеріалами (аудіо- і
відеоролики, тестові завдання та ін.). Збагачення вашого словника — ось головне
завдання підручника. Граматиці тут приділено менше уваги з огляду на те, що
зібрати слова в речення, щоб висловити свою думку, не так уже й складно, адже
граматичний лад мови ми засвоюємо невимушено із самого дитинства, зі слів
батьків.
У посібнику зроблено лише акценти на типових граматичних помилках.
Скажімо, на таких: дякувати вам, а не вас, навчатися мови, а не мові', ходити
по місцях, а не по містям; сміятися з когось, а не над кимось і под.
Для
подолання граматичних помилок запропоновано систему завдань із редагування
суржикових конструкцій.
Тексти про поради щодо влаштування на нову роботу й
приготування млинців, про київські хмарочоси й друге життя втраченого-поверненого
домашнього улюбленця — котика, про надзвичайний гаджет IPhon 6 і преміальний
седан Lexus, про здоровий спосіб життя й мистецький шедевр Г.Клімта «Поцілунок»
— це лише частина мовних історій, які поведуть вас у світ українського слова.
Завдання на збагачення словника, редагування, виразне читання поезій допоможуть
вам вільніше висловлювати думки українською. Кросворди, тестові завдання,
відеоролики на диску, яскраві ілюстрації зроблять вивчення мови цікавим,
захопливим і різноманітним.
Цей посібник збагатить ваш словник, допоможе
вільніше віднаходити потрібні слова під час спілкування. Тому основна цільова
аудиторія — російсько- й суржикомовиі люди, які розуміють українську
літературну мову, але не використовують її в спілкуванні.
Кожну тему — «Людина»,
«Одяг», «Салон краси», «Дозвілля», «Транспорт», «Етикет»... - викладено на
трьох розворотах (по шість сторінок).
Немає коментарів:
Дописати коментар